Bij het zien van deze titels zul je vast wel meteen denken, kijk naar andere ropics. Helaas heb ik mijn probleem nog niet gevonden! (Gevalletje apart schijnbaar

Groetjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibbel schreef:Haren, hoeven, nagels: alles groeit ongeveer 3-5 mm per maand (ook bij mensen, honden, katten). Kan een tikkie sneller zijn, kan een tikkie langzamer zijn, maar het kan niet (echt door niets) beinvloed worden. Groei komt vanuit de haarzakjes, níets wat je op of in je haar of hoofdhuid smeert dringt tot in die haarzakjes door. Zowel de groeisnelheid (rond die 3-5 mm per maand dus) als de uiteindelijke lengte van haar is genetisch bepaald.
Wendy_Segaar schreef:Niks mee doen. Niks er in smeren en vooral NIET te vaak borstelen! Als je borstelt, dan anti-klit spray + zorgen dat je de pluk echt stevig vast hebt zodat je zo min mogelijk haren uittrekt. Geduld is een schone zaak
Caaatje schreef:Dit is op nog geen 4 maanden tijd van late zomer naar begin winter. Manen van mijn pony zaten altijd "vast" op een bepaalde lengte waar ik ze niet overheen kreeg tot ik MTG Shapley's begon te smeren en het ontzettend begon te groeien en er zelfs een hoop haar bijkwam op haar manenkam
[ [url=m/Agr6cZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ibbel schreef:Haren, hoeven, nagels: alles groeit ongeveer 3-5 mm per maand (ook bij mensen, honden, katten). Kan een tikkie sneller zijn, kan een tikkie langzamer zijn, maar het kan niet (echt door niets) beinvloed worden. Groei komt vanuit de haarzakjes, níets wat je op of in je haar of hoofdhuid smeert dringt tot in die haarzakjes door. Zowel de groeisnelheid (rond die 3-5 mm per maand dus) als de uiteindelijke lengte van haar is genetisch bepaald.
Skippy01 schreef:Ibbel schreef:Haren, hoeven, nagels: alles groeit ongeveer 3-5 mm per maand (ook bij mensen, honden, katten). Kan een tikkie sneller zijn, kan een tikkie langzamer zijn, maar het kan niet (echt door niets) beinvloed worden. Groei komt vanuit de haarzakjes, níets wat je op of in je haar of hoofdhuid smeert dringt tot in die haarzakjes door. Zowel de groeisnelheid (rond die 3-5 mm per maand dus) als de uiteindelijke lengte van haar is genetisch bepaald.
Halve CM gemiddeld? Wow, dan hebben zowel poownie als ik héle snel groeiende haren en nagels... Mijn haar groeit gemiddeld 1,5cm per maand (jeej, ik blijf mn uitgroei verven...) en pony-lief haar staart is tussen oktober en februari week ongeveer 12cm gegroeid...
cissy schreef:Waarom in hemelsnaam knip je een voorpluk af?