Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bobje26 schreef:Niet? Zo erg is het niet om eens niet te wassen.. Ik deed mijn paard met 3 hoge witte benen alleen poetsen. Nooit een opmerking over gehad.
eefjuh20 schreef:vorig weekend had mijn dochter wedstrijd met de pony en aangezien het een schimmel is moesten wij ook “wassen”..alleen was dat natuurlijk ook veelste koud.Ik ben op zoek gegaan op internet en vond de NAF muck off vlekverwijderaar..het is een spray die je op de vlek sprayt en dan 5 minuten laat intrekken..daarna afnemen met een vochtige spons of doek.
Ik heb bijna de hele pony er mee gedaan en hij was schoon..natuurlijk niet zo wit als dat hij gewassen is maar wit genoeg met dit koude weer.
Echt de moeite waard om te proberen!(fles kost €12,95 geloof ik)
Amanda schreef:Ik zweer echt bij Green Spot Remover van Cowboy Magic. Geen water nodig, alleen maar een handdoek.
Insprayen, goed inwrijven tot het flink schuimt en dan uitwrijven met een handdoek.
Desnoods nog een keer herhalen. Werkt bij de manen, staart en benen van mijn haflinger echt top in de winter.
[ Afbeelding ]
_Evelien schreef:Amanda schreef:Ik zweer echt bij Green Spot Remover van Cowboy Magic. Geen water nodig, alleen maar een handdoek.
Insprayen, goed inwrijven tot het flink schuimt en dan uitwrijven met een handdoek.
Desnoods nog een keer herhalen. Werkt bij de manen, staart en benen van mijn haflinger echt top in de winter.
[ Afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd of je hier ook de staart mee ‘gewassen’ hebt?