Volgens mij moet zoiets makkelijk op te lossen zijn?
Hoe lossen jullie dit op?
Hoor heel graag jullie ervaringen / tips

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Ik zou een wifi versterker gebruiken inderdaad![]()
We hebben zelf een paar netgear extenders in huis. Ideaal! En makkelijk te installeren.
Wij hebben deze (klik), maar dan het oude model.
beatje schreef:Ik denk dat het vooral de te overbruggen afstand is.Bij ons is het 500 meter tot achterin waar de stallen staan,wij redden het met wiffi niet.Ik heb er wildcamera's staan alleen kan je die weer niet rechtsstreeks bekijken.
tienus63 schreef:Wij hebben WiFi in de stal mbv powerline adapter.
Deel A van de adapter zit rechtstreeks in stopcontact en heeft bekabeld met router in huis.
Deel B zit in een rechtstreeks stopcontact in de stal en die maakt draadloos contact met de logicircle camera boven de stal.
Camera is wel rechtstreeks aangesloten op lichtnet.
LinSa schreef:tienus63 schreef:Wij hebben WiFi in de stal mbv powerline adapter.
Deel A van de adapter zit rechtstreeks in stopcontact en heeft bekabeld met router in huis.
Deel B zit in een rechtstreeks stopcontact in de stal en die maakt draadloos contact met de logicircle camera boven de stal.
Camera is wel rechtstreeks aangesloten op lichtnet.
Dit is de makkelijkste/beste oplossing, maar dan moet de stal en het huis dus wel op hetzelfde stroomnetwerk aangesloten zijn. Bij mij was dat helaas niet zo.
Onali schreef:beatje schreef:Ik denk dat het vooral de te overbruggen afstand is.Bij ons is het 500 meter tot achterin waar de stallen staan,wij redden het met wiffi niet.Ik heb er wildcamera's staan alleen kan je die weer niet rechtsstreeks bekijken.
Hoe werken die?
Ik sta op een pensionstal en zou ook graag een camera willen hebben gericht op onze paddock. Eens kijken wat die mannen zo 's nachts uitvoeren.
Maar wat zijn de kosten/ bereik/ heeft hij licht nodig van zo'n wildcamera?
sassefras schreef:Onali schreef:oe werken die?
Ik sta op een pensionstal en zou ook graag een camera willen hebben gericht op onze paddock. Eens kijken wat die mannen zo 's nachts uitvoeren.
Maar wat zijn de kosten/ bereik/ heeft hij licht nodig van zo'n wildcamera?
ik vraag me dan weer af wat de eigenaar van de stal hier van vind ???
moos1984 schreef:Wij hebben een router met 4g kaartje op stal gezet met abbo voor alleen internet. Dit omdat wij niet bij stal wonen maar wel een camera systeem met app wilden om de paarden te kunnen zien. Wij hebben er een setje beveiligings camera’s op aangesloten. Werkt top!
Stral schreef:Ik wist niet dat zoiets bestond! Zit je niet met een heel hoog/duur dataverbruik dan?
Bij ons is de stal ook te ver en een kabel trekken de enige oplossing zegt iedereen altijd. En dat komt er niet van want dan moet er beton open gebroken worden.