Ik ben normaal wel redelijk creatief, maar op dit moment even niet meer.
Situatie,
wij moeten voor onze 2 paarden voor de stalhouder bakjes/emmertjes/dingetjes, klaar zetten zodat hij sochtends en savonds alle paarden tegelijk kan voeren. helemaal prima en geen probleem.
echter sneuvelen onze emmertjes telkens dus ik ben op zoek naar een ander systeem.
De stallen hebben openslaande deuren en alle stallen hebben een luik, een beetje handige paarden kunnen dus met hun neus bij de grond.
9 van de 10 keer worden dus de emmertjes door de openslaande deuren geplet, en als je ze voorbij de deur op de grond zet is er vaak wel een grappenkoning die bij de emmertjes kan en ze dus sloopt of de stal in trekt (en alsnog sloopt

van de stalhouder moeten de emmertjes klaarstaan bij de stallen van de paarden, dit vind hij praktischer dan vanuit het voerhok 12x heen en weer lopen met emmertjes, en dat is begrijpelijk.
maar nu ben ik erg benieuwd hoe Bokt dit aanpakt, gebruiken jullie een ander (ophang)systeem, of hebben jullie onverwoestbare emmertjes (met deksel)
In het begin gebruikten we van die lege supplementen emmertjes, maar deze kunnen helemaal niet tegen een stootje, dus we kopen nu steeds wat meer rubber achtige emmertjes die wat meer kunnen hebben, maar dit is nogsteeds niet de oplossing.
ik hoor graag hoe jullie dit aanpakken