Als we straks verhuizen heb ik die mogelijkheid niet meer. Dan moeten we het echt af gaan voeren. Een container zetten en af laten voeren gaan we niet doen i.v.m. de kosten.
We kunnen het gewoon ook weer op hetzelfde land gooien, alleen zitten we er dan zo'n 3 km vandaan.
Nu heb ik niet zo in de gaten hoeveel mest het eigenlijk is in zo'n 2 weken, omdat ik de mest gooi tussen en rondom flinke hopen grond (die na het aardappels binnen rijden eraf is gevallen en terug gereden wordt), champignonmest en gemaaid gras. Het valt een beetje weg dan qua zicht, dus lijkt het niet zo veel

Het is de bedoeling dat er straks nog een D/E pony bijkomt, die natuurlijk ook mest

Een trekker lenen is geen probleem en de auto heeft een trekhaak.
Wat is handig om de mest in op te slaan tot we het weg kunnen brengen? Verder dan een aanhanger met verhoogde wanden kom ik niet. Een containerbak lijkt helemaal handig, maar we hebben geen vrachtwagen die hem op kan takelen.
De bedoeling is om het 1 keer in de week of liever nog 1 keer in de 2 weken weg te brengen.
Hoe doen jullie dit? Het afvoeren is dus geen probleem, het is meer dat we de meest praktische manier zoeken om de mest in te bewaren.