Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GDG schreef:KarinLF schreef:Ja deze kan ook, maar er staan ook verrijdbare schuilstallen op! die zijn gewoon open van voor
Kun je daar dan niet het linkje/de foto van plaatsen? Ik zag ze zo gauw niet in elk geval.
GDG schreef:KarinLF schreef:Ja deze kan ook, maar er staan ook verrijdbare schuilstallen op! die zijn gewoon open van voor
Kun je daar dan niet het linkje/de foto van plaatsen? Ik zag ze zo gauw niet in elk geval.
bruintje123 schreef:Weet je zeker dat je die van de gemeente wel mag?
Verrijdbaar staat net perse gelijk aan je hebt geen vergunning nodig en het mag.
KarinLF schreef:GDG schreef:Kun je daar dan niet het linkje/de foto van plaatsen? Ik zag ze zo gauw niet in elk geval.
Joh ze staan gewoon op de site onder het kopje schuilstallen.
Mijn vraag is of iemand er ervaring mee heeft
mercurie schreef:ik heb ervaring met de schuilstal van info@schuilstal.com.
de schuilstal die ik gebruikt heb was van metaal en had de vorm van een halve man,gebogen dak zeg maar met een open voorkant over de gehele lengte.schuilstal kon makkelijk verplaatst worden en heeft heel wat windvlagen overleefd.ik heb hem toen kunnen huren.bedrijf kwam hem toen opbouwen en weer afbreken.
KarinLF schreef:mercurie schreef:ik heb ervaring met de schuilstal van info@schuilstal.com.
de schuilstal die ik gebruikt heb was van metaal en had de vorm van een halve man,gebogen dak zeg maar met een open voorkant over de gehele lengte.schuilstal kon makkelijk verplaatst worden en heeft heel wat windvlagen overleefd.ik heb hem toen kunnen huren.bedrijf kwam hem toen opbouwen en weer afbreken.
Hey super bedankt voor deze tip!
Blij mee, stuk goedkoper ook nog eens
Birdie60 schreef:Ik heb geen verrijdbare schuilstal maar ik heb zo'n koeien iglo in de wei staan. Een grote.
Die mag je altijd plaatsen. Gewoon even een idee.
Staan wel mooie op die site.
mercurie schreef:ik heb ervaring met de schuilstal van info@schuilstal.com.
KarinLF schreef:Koeien iglo? Nooit gezien.
Heb jij een site waar ze opstaan? Ben wel benieuwd