Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chevellaenik schreef:In mijn contract staat voor de 1e van een kalendermaand.
Maar alles wat in het contract staat houden ze zelf ook niet aan.dus misschien kan ik wel eerder weg
callum schreef:Opzeggen weggaan en netjes betalen tot 1 oktober dus. Andere optie is er niet
joyce B schreef:Als je met elkaar de verzorging deelt dan is het niet onredelijk als men vraagt ook wat dat betreft het opzegtermijn te respecteren. Er vallen ineens gaten in het verzorgrooster en die moeten maar net ingevuld kunnen worden. Op korte termijn kan dat flink lastig zijn. Zou je zelf ook niet leuk vinden toch?
AmyII schreef:joyce B schreef:Als je met elkaar de verzorging deelt dan is het niet onredelijk als men vraagt ook wat dat betreft het opzegtermijn te respecteren. Er vallen ineens gaten in het verzorgrooster en die moeten maar net ingevuld kunnen worden. Op korte termijn kan dat flink lastig zijn. Zou je zelf ook niet leuk vinden toch?
Je was er niet bij... Door vakantie van een stalgenoot heb ik in de maand ervoor 2x mijn verzorgdiensten gedaan (dus normale maand aantal x2) er is niks onredelijks aan dat ik toen vertrokken ben, aangezien de stalgenoot de daarop volgende maand de extra diensten zou doen.
Ze probeerden gewoon wat extra geld te kloppen en daar ben ik niet de juiste persoon voor