Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasja22 schreef:Misschien gewoon 70 tot 100 euro per maand vragen waaruit jij de 2 lessen voor de bijrijdster betaald.
Heb je in ieder geval de garantie dat ze niet stoppen met lessen en dan een goedkoop bijrijdpaard hebben.
(Moet eerlijk zeggen dat 70 euro voor lessen meer dan zat vind maar afhankelijk van aanbod en vraag in jouw omgeving kan je misschien een extra bijdrage bovenop de 70 euro)
plutolover schreef:Mijn haf loopt op M1 niveau
Stal heeft goede faciliteiten. Binnen/buitenbak e.d
En tja als niet voor wilt betalen dan houdt t op.
Ik heb jaren lang een bijrijders niet laten betalen. Alleen hun lessen.
Conclusie ze gingen op geven moment niet meer lessen. En zo hadden ze dus lekker goedkoop een verzorgpaard.
Of werden ze steeds minder sirieus.
Terwijl t tegenwoordig heel normaal is om een bijdrage te vragen. Aangezien je bij de manege vaak meer betaald voor 1x in sw week
Ik hoop dat als ik iemand laat betalen diegene wat sirieuzer is. En ook regelmatig blijft lessen.
minouesmee schreef:Persoonlijk denk ik niet dat je snel iemand gaat vinden die €70 betaald aan les en daarnaast nog een x bedrag moet betalen.
Mijn bijrijder koopt af en toe een zak voer of een baal zaagsel. Ik ben er erg mee geholpen dat zij mijn paard doet op dagen dat ik niet kan. Dus ik ga hiervoor geen bijdrage vragen.