Ik heb "doe het samen" Dit mede omdat de paarden grotendeels in groepshuisvesting staan. Ieder zijn eigen box/paddock/wei uitmesten gaat dus niet...
We werken met verzorgrooster met tijdschema (met marge) dat aangepast wordt aan het seizoen en de situatie. Ik woon hier en houd ook in de gaten of alles gaat zoals afgesproken. Ik vul de gaten in het rooster.
In het rooster zit alles wat standaard moet gebeuren op een ochtend, een middag of een avond. Dus uitmesten paddock/paden/inloopstal/de, voeren, naar en van land halen, hooinetten vullen en vegen.we helpen elkaar met medicijnen geven
Had ik losse boxen gehad dan zou ik met rooster laten buiten en binnenzetten en voeren. En ieder zelf of in onderling overleg zijn eigen stal en paddock/wei schoon laten houden, hooinetten vullen en klaarhangen etc.
Doe het zelf zonder buitenzetten lijkt me niet fijn voor de meeste eigenaren die ook moeten werken. Dat zou ik echt in schema laten doen en daar tijden voor vaststellen in overleg.
Ik heb kale huur plus betalen verbruik ruwvoer en Strooisel (heb ik op voorraad) , maar ook een "pension"prijs waar dat bij in dit. Hoe vaker ze helpen hoe goedkoper de stalling wordt.
Kale huur rond de 75/85 euro en de rest naar verbruik geeft hier een pensionprijs van 95 tot 140/150 euro. Afhankelijk van seizoen.
Laatst bijgewerkt door joyce B op 20-07-17 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt