Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoRiNa1983 schreef:ja dat ligt eraan.
Willen ze zelf voeren en mesten zal je rond de €125/€150 kunnen vragen ongeveer, het is incl. hooi en stro en gebruik van faciliteiten.
Als jullie doen mesten en voeren vind ik dat je gerust €175 kunt vragen want dan is het volpension.
prugelpiet schreef:Ligt aan de regio.
Hier kan ik ze voor 100 stallen vol pension. Alles word voor je gedaan, hoef alleen te komen om te rijden wanneer mij dat uitkomt. Kom ik 2 weken niet? Geen probleem, paard komt niks te kort.
Ik zou ook rond de 100 gaan zitten, maar kijk is wat andere stallen in de buurt vragen.
Ik zou niet snel 150 euro voor jou faciliteiten betalen, maar dat is omdat ik anders gewend ben.
IncelloAndMe schreef:prugelpiet schreef:Ligt aan de regio.
Hier kan ik ze voor 100 stallen vol pension. Alles word voor je gedaan, hoef alleen te komen om te rijden wanneer mij dat uitkomt. Kom ik 2 weken niet? Geen probleem, paard komt niks te kort.
Ik zou ook rond de 100 gaan zitten, maar kijk is wat andere stallen in de buurt vragen.
Ik zou niet snel 150 euro voor jou faciliteiten betalen, maar dat is omdat ik anders gewend ben.
Ik wil verhuizen! Ik betaal 250 en ik moet zelf mesten, buiten zetten en binnenhalen, zelf voeren en ook zelf voer kopen. Kleine binnenbak en grote buitenbak maar beide met verschrikkelijke bodems. Schandalig als ik het hier zo neerzet eigenlijk, die prijs...
GDG schreef:Voor een paard lijkt me het zeker 180 euro waard als het volpension is. Of je daar een andere prijs voor maakt voor een pony ligt ook aan het formaat van de pony.
Stalgaande paarden hebben meer stalbedekking nodig, maar om paarden 24/7 op goed land te houden (dus geen modderweide in de winter) heb je meer ruimte/betere ondergrond nodig dus wat mij betreft streept dat elkaar weg qua kosten/waarde.