Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janna_16 schreef:Hoi!
Wij hebben in Overijssel een hectare land gevonden wat verhuurd wordt. Er staat een stalletje op met elektriciteit en er is water in de buurt. Zelf praat hij over iets rond de €300 per maand, dit lijkt ons vrij veel. Wat denken jullie dat een normale huurprijs is?
Het ligt aan voornamelijk B-weggetjes met een paar zandwegen tussendoor en verder niet bij een natuurgebied.
Ik hoor het graag!
Groetjes Janna
Quir schreef:Ik betaal ongeveer hetzelfde voor 3 (mogelijkheid tot 8 erbij) geïsoleerde stallen (met hooizolder, zadelkamer en wasplaats), rijbaan en tien hectare grasland (inclusief 1x per jaar maaien en hooi). Met water, elektriciteit, etc. incl in de prijs.
Janna_16 schreef:Als ik zo op internet en bokt lees, zou €2000 per jaar inclusief dus een stalletje, stroom en water en goed prijs zijn? Veel betalen onder de €1000 voor een kale wei per jaar. Iemand enig idee wat je zo voor stroom en water per maand betaald?
Rollytor schreef:Voor vergelijking, wij betalen 2400 euro in het jaar voor 5,3 hectare regio utrecht
dit is zonder stroom, water en bebouwing. wel mochten wij hier op bouwen wat we willen.
langdurig contract en inmiddels zelf een rijbak, longeerbak, paddocks en stallen op gezet met voorwaarde dit ook weer te verwijderen bij het einde van het contract.
echter, hebben wij het wel belachelijk goedkoop.
1 hectare met stal , stroom en water zou ik ook 200 a 250 per maand voor willen neerleggen hoor. nu hebben wij teveel paarden en pony's ( 25 ) dat het niet lukt op 1 hectare hahah.
in verhouding is wel hoe minder paarden je heb hoe duurder de landen zijn. als particulier zijnde betaal je veel, en in weze per paard dan voor het land ( ondanks ze zeggen dat de prijs voor het land is, betaal je eigenlijk in verhouding per paard kale stal)
met meer paarden betaal je in verhouding wel voor het land en niet per paard.
Sassy schreef:Quir schreef:Ik betaal ongeveer hetzelfde voor 3 (mogelijkheid tot 8 erbij) geïsoleerde stallen (met hooizolder, zadelkamer en wasplaats), rijbaan en tien hectare grasland (inclusief 1x per jaar maaien en hooi). Met water, elektriciteit, etc. incl in de prijs.
In Nederland zal dat geen gangbare prijs zijn voor wat jij hebt