Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
angelke schreef:In Meerdaalhof is dit mogelijk, in Leuven. Alleen weet ik niet of het ook gaat als je geen kampen meedoet...

Bijke schreef:Nee da's in de Meerstrat in Hoegaarden zelf... Naar't schijnt is 't daar goed, want er zijn juist nieuwe eigenaars...
Op wie reed je zoal in Vissenaken?
Geen hulp nodig met je paardjes?
. Maar sommige waren toen al vrij oud: fanny (witte shetlander), schimmel (toen die nog fit was), bella (heb ik maar een keer of 2 op gereden, maar dat was echt een voorbeeldig paardje), cartouche, wiske. Op het laatste zijn er nog 2 bijgekomen: een pacha en een pinoccio.
)

). Ik denk dat het nu al een overrompelend gevoel zal geven.
) niemand een bijrijdster zoekt.
. Zodra ze doorkrijgen dat er buiten te rijden is hier en dat ik ook wel vraag om de stal uit te mesten de dag dat ze komen rijden, het paard indien in het zweet gewerkt effe af te sponsen of 's m'n dochter mee zouden nemen met 'r shetlandertje om een stukje te wandelen is het al te véél gevraagd
... Ik heb er al lang geen zin meer in nu om een bijrijder of verzorger. Alle lusten willen en geen van de lasten (en dan praat ik nog niet eens over de financiële). Het ging om een zeer vriendelijke fjord en volgend jaar komt daar een flinke tinkerhengst bij. Nu kunnen ze m'n rug op. Heb tot vier keer toe afspraken gemaakt met een bijrijder die allen niet zijn komen opdagen en heb het nu echt hélemaal gehad