Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fjordenmaniak schreef:Hoe bepaal je dat een volwassen capabel genoeg is om met een paard de openbare weg op te gaan?
Cinzano schreef:Dat ligt eraan... Ik denk 20 euro per uur, maar je kan ook een pakketje maken voor mensen die bijv. 3 uur per week willen komen rijden. Dan i.p.m. 240 reken je bij. 225 euro. Ik noem maar wat.
Kleintje schreef:Kan je ook voor een vast leasepaard kiezen?
Dat iemand 1 paard helemaal alleen voor zijn/haar rekening wil nemen en er wedstrijden mee rijden?
dimmelim schreef:Neem eens contact op met de Doordravers http://home.wanadoo.nl/doordravers/ Zij zitten in Aalsmeer en hebben als vereniging een soortgelijke constructie.
Charmaine schreef:Ehm, ik heb eigenlijk 2 vraagjes. De definitie van leasen is toch eigenlijk dat je een aantal maanden betaald en dat het paard dan van jou is?
Citaat:Hoe komt het dat een pensionstal niet rendabel is? Er zijn toch genoeg pensionstallen in het land? Als het niet rendabel zou zijn, waarom zijn ze er dan? Ik denk dat je er sowieso rekening mee moet houden dat, wat je ook doet in de paardenwereld, je er geen vetpot aan zult hebben. Het is keihard werken en weinig verdienen.
Al met al vind ik de opzet wel een leuk idee, maar ik denk net als anderen dat er dan mogelijk nog veel meer geinvesteerd moet worden.