Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tengeltje11 schreef:waar ik dan weer in geloof,is heel eenvoudig:
als er genoeg stroom op de omheining staat,gaat geen enkel paard erdoorheen.
dus heel simpel gezegd,moet er op je omheining gewoon meer stroom komen.
1x een goeie snok krijgen en hij zal vlug geleerd zijn.
zolang het 'wat kriebelt' bij aan de draad komen,is het voor hem geen rem om met de draden te spelen.
nu,ik snap wel dat je dit dan moet doen voor 1 paard,maar als dit paard weggaat,kan er evengoed een paard komen die doorgeeft hoe weinig snok er maar op zit en ook de boel naar de haaien helpen.
1x zorgen dat overal goeie snok staat,lost ook gewoon het probleem op,nu en voor eventuele toekomstige paarden.
Annalies03 schreef:tengeltje11 schreef:waar ik dan weer in geloof,is heel eenvoudig:
als er genoeg stroom op de omheining staat,gaat geen enkel paard erdoorheen.
dus heel simpel gezegd,moet er op je omheining gewoon meer stroom komen.
1x een goeie snok krijgen en hij zal vlug geleerd zijn.
zolang het 'wat kriebelt' bij aan de draad komen,is het voor hem geen rem om met de draden te spelen.
nu,ik snap wel dat je dit dan moet doen voor 1 paard,maar als dit paard weggaat,kan er evengoed een paard komen die doorgeeft hoe weinig snok er maar op zit en ook de boel naar de haaien helpen.
1x zorgen dat overal goeie snok staat,lost ook gewoon het probleem op,nu en voor eventuele toekomstige paarden.
dit is helaas niet waar, een van mijn merries komt ook gewoon onder de draden door, stroom of geen stroom, zelfs al staat er flink stroom op, toch even snel onderdoor, om bij dat andere gras stukje te komen.. nu doet ze het niet meer omdat we haar in een andere groep hebben gezet, maar het gebeurt zeker

Nooit in paniek altijd wel overwogen om vervolgens een rondje stal te doen en iedereen te begroeten.