Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doet hij ook een weekje mee wanneer het in speciaal netje zit (kun je kopen van zelfde bedrijf) en knabbelt hij dagelijks aan.
Ik vind het wel een leuke en gezonde extra voor mijn paard. Niet eens zo heel duur, nu met de actie van horsefitshop heb ik er 3 voor 12 Euro plus gratis verzenden
vooral nu hij wat langer op stal staat in de winter leuk tegen verveling. Is ook niet binnen een uur op dus heeft ie wat te doen!
Hier vinden ze het ook erg lekker.Daphne__ schreef:Is prima spulHier vinden ze het ook erg lekker.
Alleen die netjes zijn echt vreselijk. Een hard blok in een hooinet is geen succes... Ze kunnen er alleen wat afkrijgen als ze flink op het net knagen, maar dat moet je voor de tanden niet willen. Ik kreeg het netje er gratis bij, maar gebruik hem niet.
Hoe lang ze er mee doen verschilt heel erg, mijn ene paard heeft hem met een dag helemaal op en de andere doet er veel langer mee.
ik gebruik ze op de trailer voor mijn paardjes, ze vinden het heerlijk!
Houd ze lekker bezig onderweg. En ideaal voor oud en nieuw straks, dan hebben ze wat afleiding met al dat geknal enzo. Ik geef altijd de Hedgerow maar heb nu ook de calm bestelt om te proberen voor oud en nieuw. Zijn er mensen met ervarkng met de vita Calm?
kwii schreef:Even een schopje in dit topic. Wie weet vergelijkbare producten?
Havens brixx heb ik al gevonden.
Ik had eerder een website gevonden waar je per blok kon bestellen, maar kan dit niet terug vinden.
De vitamunch is ze gek mee, maar vind ze iets te prijzig om geregeld te geven.
hihi https://www.horsefitshop.nl/equilibrium/