Ik kan over een half jaar een paardje kopen, dat nu 2,5 is en nog moet worden ingereden. Ze is al zadelmak enzo, dus dat is al wat. Nou heb ik zelf altijd op manegepaarden gereden, dus ik weet niet goed of ik haar zelf in zal rijden of niet. Is het moeilijk om een paard/pony zelf in te rijden?? Of zal ik het laten doen, en haar dan pas zelf verder gaan inrijden als ze de basis een beetje onder de knie heeft...??
Oh, en ook nog: zal ik haar western of dressuur laten/gaan inrijden? Ik heb zelf altijd dressuur gereden, maar iedereen op de stal waar ze staat rijdt western. Vandaar!
Alvast onwijs bedankt!

Lucky duldt momenteel al kindjes van 30 kilo op d'r rug (zonder te bokken of wat dan ook) en zwaarder gewicht ook (je kan op dr rug hangen). Echt rijden en inrijden enzo lijkt me nog behoorlijk ingewikkeld! Maar aan de andere kant leert ze dan wel echt puur en alleen met mij rijden, en dat is wel perfect. Want dan staat ze helemaal op mij ingesteld, en ik wil echt niets liever dan een paard dat ik goed aanvoel, en dat ook weet wat ik wil. 
maar om nou gelijk zelf een paard voor de volle 100% in te gaan rijden lijkt me een hele opgaaf. Maar de laatste puntjes op de i zetten wil ik wel zelf doen. Nogmaals, met hulp!