Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Ik zou niet tevreden zijn met de weide uren, krijgen ze in de bak onbeperkt hooi?
callum schreef:Ligt er ook aan waar dit is word de stal gemest of doe je dat zelf. Is het een pony of een paard. Voor een paard betaal.je hier al in 200 euro
Dees schreef:Het is een gunst dat je bij die particulier je paard mag stallen. Ze doen dat niet om geld aan TS te verdienen, maar omdat ze het gunnen.
Als TS kritisch is over de manier waarop die particulier hun eigen dier, het verzorgpaard van TS, behandelen, zou ze haar paard daar niet willen stallen, toch?
Het merk brok en ander soort geneuzel doet er niet toe.
Een paard voeren en stallen kost aan voer en strooisel letterlijk 100-120 euro per maand. Een slimmerik kan goedkoper, een onhandige houder is duurder uit. Het maakt daarbij echt niet uit of je nu bovenin Groningen zit of midden in Amsterdam. De grondprijs is wat betreft voer en strooisel geen factor. (ook niet voor hooi! een slimme Randstedeling laat dat gewoon uit de provincies komen)
Mijn mening: 150 euro is een nette prijs, op basis van een vriendendienst verleent door de stalhouder en gegund aan TS.
Belle2000 schreef:Citaat:Mijn mening: 150 euro is een nette prijs, op basis van een vriendendienst verleent door de stalhouder en gegund aan TS.
Vind ik wel heel snel gezegd. Ik betaal minder hoor.