Althans een beetje. Sinds gister mag ik mij eigenaar noemen van een geweldige 5-jarige Tinker merrie. Nu vooral druk bezig met vervoer regelen en een keus maken met wat ik wil. Voor een heel jaar een box huren of dat ze 24/7 buitenstaat. In de paddock is geen schuilmogelijkheid. Volgens de eigenaresse van de Tinker heeft ze altijd buiten gestaan en nooit op stal. Ze had daar dan wel beschikking tot een schuilstal maar daar stond ze dan nooit in. Heeft geen deken nodig want ze krijgt een gigantisch dikke wintervacht.
De eigenaar voor haar is niet bekend, ze komt namelijk uit Ierland en leefde daar ook 24/7 buiten.
Maar nu ben ik weer zo iemand die geen keus kan maken, met heftige onweer etc. kan ze dus niet naar binnen of schuilen. Of in de vrieskou.
Bij het nemen van een box kan ik zelf bepalen wanneer ze naar binnen of buiten kan. Er zit een verschil in prijs in a €75. Nu is dat het hele probleem niet hoor! Maar ben benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie.
). Dus wanneer ik een box huur kan ik altijd zelf bepalen wanneer ze naar binnen mag.