Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heleennn schreef:Ik zou hiervoor 90 euro betalen, maxiumum. Want je betaalt dan eigenlijk alleen voor het hooi en de paddock/weide. In de zomer kan je eventueel wat meer vragen voor het onderhoud van de weienEn in de winter misschien wat meer als de klant wil dat het paard bijgevoerd wordt.
Duhelo schreef:Ikzelf sta op een doe het zelf stal, betaal 90 euro kaal per paard. (ofwel voor een box + stuk weide van 0.5 hectare, of in mijn geval een schuilstal + betonplateau + paddock +1.5 hectare weide, maar op dit stuk lopen mijn twee paarden + een derde paard)
Hier is er wel een wasplaats beschikbaar en een redelijk goede buitenpiste van 20*60
Sammie schreef:ik vind 90 euro wel erg weinigJe zit niet alleen met je hooi, maar ook slijtage, onderhoud weiland. Hoe is de afstand tot uitrijgebieden? Als je vlakbij een manege zit waar de bak te gebruiken is voor x bedrag is het al weer heel anders als je in stukje groen in een industriegebied zit.
Heleennn schreef:Sammie schreef:ik vind 90 euro wel erg weinigJe zit niet alleen met je hooi, maar ook slijtage, onderhoud weiland. Hoe is de afstand tot uitrijgebieden? Als je vlakbij een manege zit waar de bak te gebruiken is voor x bedrag is het al weer heel anders als je in stukje groen in een industriegebied zit.
Vandaar ook mijn opmerking dat er tijdens de zomermaanden meer gevraagd kan worden voor weide-onderhoud.
Fiero6 schreef:Op de manege vragen ze 240 voor een pony en 290 voor een paard all in. ( veel op stal)
Op een stal 2 straten verderop vragen ze 200,- (binnen stallen, buitenbak, grote minder droge paddock en wei)
Op een paddock paradise 1 straat verder vragen ze 375 all in geloof ik
edti: er wordt gevoerd en gemest
xEline schreef:Wauw ik vind echt dat mensen veel willen vragen! Ik woon in Utrecht en je hebt hier stallen met een goede bak wel zelf mesten voor rond de 225 per maand. Ik zou echt niet meer dan 100/120 vragen.
Fiero6 schreef:Ik heb een schuilstal ( 4.75 x 3 meter in totaal) met een vaste uitloop naar een [url]altijd[/url] droge paddock van 17 bij 22. ( verlicht)
In de zomer kan het pensionpaard minimaal 4 tot 8 uur op de wei ( mits het niet onwijs nat is)
Mijn shetlander zorgt voor het gezelschap, maar wegens voeding staan ze apart voor minimaal de nacht.