Nadat ik mijn eigen huis vol heb gezet met zelfgemaakte meubels gemaakt van pallets, ben ik nu aan de slag gegaan bij de paarden op de wei

Ik ben begonnen met een paddock. Als het geregend heeft is het nogal modderig op de wei, dus ik heb eerst gezocht naar een tapijt in de juiste afmetingen. Ik heb dit tapijt gratis op kunnen halen via een facebook pagina.
Via mijn man zijn werk kan ik aan gratis pallets komen, maar voor degene die ze niet zo voorhanden heeft liggen, ze staan ook geregeld gratis op te halen via marktplaats.

Hierbij de foto's van de paddock

De poort is gemaakt van een oude deur die tussen paaltjes instaat. Hij kan dus verschoven worden als hij open of dicht moet. Er komen nog wielen onder die ik voor weinig bij de Action haal

Edit: helemaal vergeten te zeggen dat we de kieren nog dicht gaan maken!
De kippen hebben nu even tijdelijk een verplaatsbare ren zodat ze altijd vers gras hebben, dus die staat nu tijdelijk tegen de paddock aan

De paddock heeft mij op deze manier trouwens maar 15 euro gekost. (Schroeven, en paaltjes)
En hierbij ook een de dingen die ik via Pinterest heb gevonden en nog wil maken;