Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
friesiszwart schreef:Hier niets geen problemen, bij de eerste snee al ruim voor het komende winterseizoen voorzien. (gelderland). Ook gewoon de prijs zoals vorig jaar.
.

Isabonny schreef:Ik ben al blij dat ik meteen een trailer hooi ben gaan vullen toen ik net mijn nieuwe paardje erbij had. Maar dat was in februari en toen kreeg ik al te horen dat ze bijna niets meer op voorraad hadden en alleen nog maar voor hun vaste klanten (waar ik dus ook bij hoor). Ze hadden er niet op gerekend dat ik een paard erbij ging nemen.
Ze hebben wel van die grote gesealde balen, maar ze hebben geen balenklem, dus als hun die laden, dan steken ze meteen gaten erin met de shovel en dan moet die ook meteen gevoerd worden.
Ik ga eens googelen op midibalen en kleine voordroogbalen.
Ik kan een 250 pakken ongeveer kwijt. Ik vermoed dat we er ca. 300 nodig hebben met 3 paardjes. Op dit moment voer ik niets, want er staat voldoende gras op de weiden. Ben zo blij dat we een extra weitje erbij hebben gekregen.