Waar hebben jullie je paard vandaan, welk ras is ie, wat kon ie toen en nu, en hoeveel koste hij/zij ongeveer?
Ben daar wel benieuwd naar, dan weet ik waar ik moet gaan ongeveer binnen aantal jaren, en hoeveel ping ping ik moet sparen...
daaaggg ps moet toch hopen hé lol
maar ik denk dat ik het meer in het dressuurgenre zal zoeken. bedankt! 
). Hij is 1m50 schoft, schimmelruin, geen papieren. Hij was 11 en kon eigenlijk niks. Hij was wel zadelmak natuurlijk en ik denk dat hij ooit manègepaard moet geweest zijn. Hij kon niet springen, liep bijna niet aan de teugel, reageerde niet geweldig op het been maar racete daarentegen in galop door de piste. Daarenboven bleek hij nog is allergisch te zijn aan stof en na 6 maanden ontdekte we een zwakte in zijn been. (Gekocht zonder keuring... niet aan te raden
).
Kon daardoor wel in draf over 1m40 zonder baar te raken, maar had verder GEEN vertrouwen. Enorm vooruitgegaan op 4 jaar, kent nu heel veel dressuur (vraag mij niet wat zijn niveau is
) en springt parcours van 1m20 (maar kan zeker en vast meer!) Volledig betrouwbaar en verkeersmak. Heeft ong €3000 gekost.
, heeft geen papieren maar wel een héél speciaal kleurtje, namelijk valk