Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol1 schreef:Maak een " teletubbie" pak een oud halster en koperdraad..ga langs t halster met t koperdraad en maak ter hoogte van de maantop een soort van driehoek omhoog ( de teletubbie ) suc6 verzekerd!! Ook wij hebben zo'n pony..Hij heeft t nooit meer gedaan!!
De aanpak voor de hardnekkige gevallen!
Yenni schreef:pol1 schreef:Maak een " teletubbie" pak een oud halster en koperdraad..ga langs t halster met t koperdraad en maak ter hoogte van de maantop een soort van driehoek omhoog ( de teletubbie ) suc6 verzekerd!! Ook wij hebben zo'n pony..Hij heeft t nooit meer gedaan!!
De aanpak voor de hardnekkige gevallen!
Ik vind dat nogal zielig... dan zet je hem echt onder stroom....
Telpeva schreef:Vind het een interessant onderwerp, mag ik hier meteen een vraag stellen voor de kenners? Puur uit nieuwsgierigheid maar misschien heeft ts er ook wat aan
Die metalen onderdelen aan een halster, hebben die dezelfde uitwerking als jullie teletubbie uitvinding, wanneer een paard daarmee de draad aanraakt?
VivaByoux schreef:Ik zou zelf nooit wat om het hoofd van mijn paard knopen.. Als ie daar zo van schrikt ben je misschien ver van huis met een kopschuw paard.
Zet liever de tuinslang tegen zijn reet en plaats hem dan tegen het schrikdraad, zo deden wij het hier altijd.
Caesar schreef:VivaByoux schreef:Ik zou zelf nooit wat om het hoofd van mijn paard knopen.. Als ie daar zo van schrikt ben je misschien ver van huis met een kopschuw paard.
Zet liever de tuinslang tegen zijn reet en plaats hem dan tegen het schrikdraad, zo deden wij het hier altijd.
Dat werkt toch nooit in de zin van actie-reactie? En dan moet je wel een enorm lange tuinslang hebben en net precies op dát moment klaar staan.
Hier ook een uitbreker gehad. Ik heb een gewei gemaakt aan het halster, dat het net iets meer uitsteekt dan de oren. Daarna heb ik het vanaf het halster doorgevlochten in een hengstenvlecht in haar manen en daaraan ook weer draadjes omhoog gezet. Dat gewei is niet moeilijk. Je hebt het halster, en draait daarom heen een paar draadjes. En die laat je dan omhoog uitsteken.
1 goede klets stroom en het was afgelopen... nooit meer gedaan! Blijft nu zelfs achter een enkel rantsoendraadje (welsh A)