Waar zitten hier op bokt de ruiters die ook verslaafd zijn aan het toiletteren en tutten van hun paard tot ze er weer gewassen en gestreken uitzien?
En dan niet op de penny-manier met vlechtjes en strikjes en elke dag wassen, maar gewoon klassieke toilettage
Wie kan er nog kicken op een kaarsrechte staart en spierwitte voetjes?
Ben er helemaal gek op en spendeer veel meer geld aan verzorgingsproducten dan aan zadeldekjes, hoofdstellen, peesbeschermers etc... Ik kan toch echt niet de enige zijn? Een netjes verzorgd paard ziet er meteen toch al veel professioneler uit 
Jouw getoiletteerde paard mag uiteraard even getoond worden!
Vind het alleen fijn als m'n paard er knap bij staat.
En hij heeft ook een tijdje een hanekam gehad, maar da's geen optie nu ivm vliegen. Sokken scheer ik bij geen enkel paard. Bij de tink valt het nog mee en mijn warmbloed krijgt aardig snel mok als ik ze eraf haal (gevoelige huid), het geleid bij hem echt vuil en water weg van de kootholtes. Dus laten we het maar zitten. Staarten worden wel kaarsrecht geknipt, oren regelmatig bijgewerkt. Manen, tgoh... zou moeten maar helaas ben ik een catastrofe in recht knippen en mijn warmbloed heeft een bloedhekel aan manen trekken. Zaterdag komt er een vriendin langs, die mag het weer bijwerken