ik heb een bijna volledig witte schimmel en ik vind de magic brush echt zalig. Ik borstel mijn paard eerst met mijn gewone borstels en de kleine groene en bruine plekjes die ik niet weg gehaald krijg haal ik weg met de magic brush
Ik ben er helemaal blij mee . Ik twijfelde eerst ook, maar heb er nu een handje vol (1 voor thuis, 1 voor op wedstrijd, 1 in mijn auto voor als ik m'n poestspullen vergeten heb, 1 op reserve).
Voor mijn lichte pony's om vlekken er af te poetsen. Voor het verharen van mijn pluisjes. Voor als mijn pluisjes super smerig zijn.
Ik heb ze ook en ook ik ben er erg tevreden over. Vooral voor vieze mest/zand plekken of opgedroogd zweet werkt het erg goed. Nog een plus punt, ze kunnen in de wasmachine.
Aanrader!! Je kan ze van top tot teen gebruiken. Ze zijn nl ook zacht genoeg voor benen en hoofd (gedeeltelijk). En ze zijn weer makkelijk schoon te maken Om even snel alle blub eraf te poetsen -> ideaal!!
Nouvel
Geplaatst: 24-02-16 16:50
de paarden vinden het hier ook fijn om ermee geborsteld te worden
Een vraag aan de ervaringsdeskundigen, de magic brush heeft een borstel kant (duh) maar de achterkant is hol met een opstaand randje. Heeft de achterkant nog een nut, gebruiken jullie die ergens voor?
Ik vind de borstels ook tof... ik gebruik hem ook om mijn overige borstels mee uit te borstelen, zeker nu in de rui. Ik heb maar een zo'n borstel, maar als deze ooit kwijt raakt of kapot gaat... dan ga ik echt wel een nieuwe halen
Laatst zag ik ze trouwens erg goedkoop per stuk te koop staan bij agradi, voor eventuele nieuwsgierigen: https://www.agradi.nl/rider-pro-borstel ... -blauw.htm Ik vind het in elk geval een iets leukere prijs als wat ze er bij de EJ voor vragen.