Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikki schreef:Duhelo, mijt is het gelukkig niet. Het is echt mok.
Lieke, goed plan, ik ga hier maar eens mee beginnen!
Kaatjemuts, kun je me meer vertellen? Door de olie word het glad en ontklit het, en is het makkelijker met de vingers te doen?
Stamper, Top, ik ga zo even googlen!
Sara_4027, dankjewel!
Duhelo schreef:even een kleine toelichting, sokkenpaard zal wss eerder mijt / CPL zijn dan mok.
Wat ik persoonlijk zou doen is behandelen met cydectin pour on (20 ml per been tussen de sokken spuiten, of bovenaan op de huid). En verder oefenen met het borstelen. Als het echt nood is zou ik opteren voor een roesje, boel scheren, behandelen en zo opbouwen
Nikki schreef:Yucca dankjewel.
Kaatjemuts, bedankt, ik zal dit even overleggen ook, klinkt goed!
Princesj, nog niet, dit gebeurt pas als ik zonder moeite aan zijn voeten kan zitten.
Koetjeboe, dat is het niet. Hij heeft een trauma, en daarom moet ik nu met geduld zijn voeten doen. Waarom zou ik onnodig een roesje of een praam (Seriously?) gaan gebruiken, als je met geduld zo veel verder komt?!
Mijn dierenarts heeft mij verteld, dat ik mij geen zorgen hoef te maken over of het erger wordt. Voorlopig is het niets ernstigs, en kunnen we gewoon afwachten tot hij er klaar voor is. En in dit geval vertrouw ik liever mijn dierenarts, dan bokkers van achter hun schermpje
Gelieve vanaf nu dan ook alleen nog maar tips te geven over het ontklitten. Bedankt allemaal!