Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Die van mij zijn iets van anderhalve centimeter dik en ongeveer 100x140 dus loeizwaar.
Onhandig verplaatsen, maar ze schuiven dan ook niet wanneer je niet wilt
Deze komen weg bij een boer die een andere vloer in de stal ging leggen voor 10 euro per stuk.
Ze staan ook regelmatig op Marktplaats.
Thorn2006 schreef:Heb ze ook in de (inkoop) stallen liggen. 1 stal zijn ze 6 cm dik en andere 8 cm. Dit jaar vervangen en mijn grote jongen innig blijer geworden van 8 cm. En mijn merrie ook. Ze staan vaak samen in de stal ( 3 bij 3). Kleine pony heeft ze ook maar staat 's nachts wel op stal dus heeft ook nog vlas op de matten liggen. Wil echt niet meer zonder.
Antonius schreef:Wij hebben rubber stalmatten van rubco liggen, wij hebben ze bij een lokale paardenwinkel gekocht voor €46/stuk. Ze zijn 1m op 1m en 4 cm dik, gewicht is ongeveer 35 kilo per mat. Als je die mooi aansluitend legt, schuiven ze inderdaad niet, maar als er spleten zijn, zullen ze wel schuiven. Wij leggen niets van bodembedekking erover, enkel bij merries die veulenen en kleine veulens leggen we nog stro.
Xanne schreef:Antonius schreef:Wij hebben rubber stalmatten van rubco liggen, wij hebben ze bij een lokale paardenwinkel gekocht voor €46/stuk. Ze zijn 1m op 1m en 4 cm dik, gewicht is ongeveer 35 kilo per mat. Als je die mooi aansluitend legt, schuiven ze inderdaad niet, maar als er spleten zijn, zullen ze wel schuiven. Wij leggen niets van bodembedekking erover, enkel bij merries die veulenen en kleine veulens leggen we nog stro.
Gebruiken jouw paarden deze matten om op te liggen?
Zelfde vraag aan Shirley en Isabonny: zijn jullie matten in de praktijk zacht genoeg om op te liggen, en, zo ja, welke matten zijn het precies?