Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Riel schreef:Eerst en vooral moet je blij zijn dat je een eigen pony hebt. Je hebt niet niets. Er zijn heel veel mensen die zelfs geen eigen pony hebben.
Geef de eigenaar van de stal en je ouders de kans om de situatie voor je pony beter te maken. Vraag ook waarom ze de pony niet willen verplaatsen.
Goed van je dat je het verschil in prijs wil bijpassen. Misschien kan je nog iets extra aanbieden om te doen zodat het echt duidelijk wordt voor ze dat je er echt iets voor over hebt.
SanneJas schreef:heel erg vervelend voor jou en zeker voor je pony.
Staat ze ook alleen? zo ja dan kan je dit punt ook nog aankaarten om je ouders te overhalen.
Een paard dat alleen staat en ook nog een 24/7 op stal vind ik echt niet paar waardig.
Hebben je ouders ook een duidelijke reden gegeven waarom je niet mag verhuizen?
Heb je wel een goede bak? of kan je in de winter ook helemaal niet rijden? Dan is € 150,- per maand helemaal een hoop geld om alleen te mogen mesten en poetsen.
Veel succes!
Desiree schreef:Misschien is het een optie voor je om tegen je ouders te zeggen dat je de pony wilt verkopen. Je hebt er immers heel weinig aan, en het frustreert je enorm dat je pony te kort wordt gedaan en dat je het op deze manier niet meer wilt.
Polly schreef:Nou weet ik niet wat voor bodem jullie daar hebben maar hier in de klei is het bij zelf service stallen heel normaal dat je beest er alleen uitkomt als je er zelf bij bent en verder in zn hok staat....
Zegt overigens niet dat ík dat normaal vind maar dat hoor ik bij veel stallen hier in de buurt.
Eline_S_S schreef:Desiree schreef:Misschien is het een optie voor je om tegen je ouders te zeggen dat je de pony wilt verkopen. Je hebt er immers heel weinig aan, en het frustreert je enorm dat je pony te kort wordt gedaan en dat je het op deze manier niet meer wilt.
Als ik haar niet meer wil, gaat ze terug naar haar oude eigenaren. Ook afgesproken.. Dat is dus de staleigenaar, en dat schiet niet echt op..
Eline_S_S schreef:liekec schreef:Vind de eigenaar het erg als het paard weg gaat dan? En hebben jullie dat op papier gezet?
Nee vast niet, heeft hij alleen maar minder werk te doen. Staat ook niks op papier oid. Maar wij zijn zo van afspraak is afspraak.