Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het lijkt me best lastig, want hoe gedraagt rook zich? Als het eenmaal binnen is trekt het niet snel weer weg, dus als je schuur in de rook staat en niet volledig dicht is, trekt rook ook naar binnen en blijft het hangen? Dus een cursus / korte instructie wat te doen met je huisdieren in welke situatie lijkt me ook nog handig

niks echt gevaarlijks aan de hand. geen giftige stoffen vrij gekomen
Aan de andere kant is de kans veel groter dat er in Amsterdam iets gebeurt, maar ja, dan zou het zomaar kunnen zijn dat ik niet meer thuis kom.
Shirley schreef:Ik vind dat wel gek.
Maar ben iemand die alles op alles zou zetten om mijn dieren te redden.
Dat ben je in mijn ogen verplicht.
Je kan helaas niet overal tegelijkertijd zijn en jezelf opdelen in duizend mensjes. Buiten dat heeft ophokken geen zin, er is gewoon een aardig stuk van de stal open en dat kan niet dicht dus er komt altijd rook of wat dan ook binnen.
dan hebben we echt geluk gehad vandaag. Zijn er rond die tijd langsgereden maar kennelijk net ervoor.
idem paarden. Dan zou ik eerst een heel eind moeten rijden voor ik ze kan opsluiten. Zou erg verdrietig zijn maar kan daar weinig aan veranderen helaas,