Met nieuwjaar zijn er ook een paar topics geopend over het vuurwerk maar zijn ze bv bang van tractors, vrachtwagens, ...
Of alleen van spoken?

Ik kan dus echt alles met Camble, soms word er naast de stalling een vuurtje gemaakt (ligt 50 m van onze buitenbak ofzo) dus goed zichtbaar.
Daar kijkt ze eens naar en loopt verder door, en onlangs staken er een paar mensen nog wat vuurwerk tijdens dat ik reed en weer deed ze niets.
En de staleigenaar moet soms met zijn tractor door de piste, geen probleem, of toen er verbouwingen waren zo een machine met een kraan, vond ze dat groene ding wel mooi

Maar bijvoorbeeld als ik in het veld ben, wil ze opeens niet meer verder, ik krijg ze wel zover ze door loopt, maar dat ene grassprietje gaat haar toch echt vermoorden
Ben benieuwd..

!

in het land, in de bak, paddock en overal en nergens. Ook die man die 10 km verderop loopt met die rode jas aan is heeeeeeeel eng. De zwanen, witte stipjes
voor 2 Welsh A ruintjes van ongeveer 1.18 hoog. De ukkies zijn de baas en Koos mag toekijken hoe zij hooi eten.
vind, dan stuurt hij eerst Sil er op af en dan komt hij achter Sil aan kruipen en wacht op de reactie van sil. En als Sil het niet eng vind, dan is het ook niet eng.
En hopen vuilniszakken, en snoertjes over de weg, vreselijk allemaal!