Ik hoor heel graag jullie meningen en ideeën over de faciliteiten in combinatie met de kosten per maand:
* Maximaal 4 paarden/pony's, dus heel kleinschalig.
* 24/7 op de wei (halve hectare) met goede omheining (Hout (1-laag) en 2 lagen schrikband (4cm breed)).
* Schuilstal (2.5 bij 5 meter).
* Zadelkastenruimte (onderdeel van schuilstal, niet bij de afmetingen opgenomen) met slot en licht.
* Longeer'bak', omgewoelde grond (geen zand toegevoegd) vierkant 15*15, met licht en houten omheining.
* Stromend water aanwezig, wel koud.
* Dagelijks ruime hoeveelheid hooi, in de winter (als nodig) 15kg/paard als voorbeeld.
* Dagelijks brok (basis sportbrok) als nodig.
* Manege binnen 2 km, dus bak huren en/of lessen gaat heel gemakkelijk.
* Mastbos en Galderse meren ook heel dichtbij, dus echt voor de recreatieruiter.
* Ten zuiden van Breda. (15 minuten met de auto vanuit het centrum)
Om uit alle kosten te komen moet ik minimaal 120,- per maand vragen. (ruim genomen, mocht er iets kapot gaan o.i.d.) Ik zou graag willen weten of er voor deze prijs mensen zijn die hier hun pony/paard zouden willen stallen, gezien het toch erg primitief is.
Dus hoeveel kan ik hiervoor vragen?
Alvast bedankt
En als de bodem helemaal kapot gelopen wordt, omdat de wei geen rust krijgt en ze toch wel sprintjes gaan trekken, ook in de winter, heeft de wei nooit genoeg aan 1 maand om bij te trekken.