Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinky_river schreef:Stalling kan je indd een heel stuk omhooggooien... Zit bij de stalling voeding bij in?
En kosten voor goedpassend zadel, hoofdstel, halster
Cap, rijbroek en laarzen voor jou?
MeganBoy schreef:_merel_ schreef:Die 1200 euro per jaar voor stalling zou ik verdubbelen...
Is in onze omgeving heel goedkoop en ik heb niet zo veel nodig. Vooral voor het knuffelen en af en toe recreatie/bos rijden. we hebben al een stalling gevonden.
Batlow schreef:Hoe kan die stalling rondkomen van 100 euro per paard per maand, met ook nog voer en bodembedekking? Ik was vaak zelf al bijna 200 euro kwijt aan hooi voor 2 paarden....
Batlow schreef:Hoe kan die stalling rondkomen van 100 euro per paard per maand, met ook nog voer en bodembedekking? Ik was vaak zelf al bijna 200 euro kwijt aan hooi voor 2 paarden....
Azmay schreef:Batlow schreef:Hoe kan die stalling rondkomen van 100 euro per paard per maand, met ook nog voer en bodembedekking? Ik was vaak zelf al bijna 200 euro kwijt aan hooi voor 2 paarden....
Inderdaad, klinkt als een bagger slechte stal. Tenzij de eigenaren zelf verlies draaien op de klanten maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
MeganBoy schreef:Batlow schreef:Hoe kan die stalling rondkomen van 100 euro per paard per maand, met ook nog voer en bodembedekking? Ik was vaak zelf al bijna 200 euro kwijt aan hooi voor 2 paarden....
Dat weet ik ook niet maar dat is gewoon zo, ik ben ook van plan om een ijslander te kopen, dus die hoeven niet een hele luxe stal.
Leonyvk schreef:Als je alle onvoorziene kosten onder dierenarts kosten heb gezet zou ik de dierenarts kosten maar gaan verdubbelen! Hoe vaak ze hier niet een halster, deken ect. gesloopt hebben is niet meer op 2 handen te tellen