Allereerst: sorry als het hier verkeerd staat

Ik vind zelf de volg topics van 'The making of' van een weide/stal altijd erg leuk om te volgen, dus nu ik er zelf een kan maken, leek me dat een leuk idee!
Mijn idee was om een pad aan te leggen met op verschillende plaatsen de mogelijkheid om ruwvoer aan te bieden. Ik kijk dit dan een jaartje aan om te zien waar er nog iets aan het pad gedaan moet worden en wát ik daar dan aan wil, kan en ga doen..
Nou hier de foto's van hoe het eerst was:

Mijn grote hulp de eerste dag:

Na het maaien zag het er gelijk een stuk beter uit!
Omdat we de paarden snel wilden verhuizen hebben we eerst een paddockje gemaakt, zodat ze de stallen, het betegelde stuk en de paddock hadden, dit was al een helse klus, maar de paarden konden hierna lekker mee!

Het betegelde stuk lag een beetje scheef en dit werd er natuurlijk niet beter op toen mijn lieftallige haflinger er met haar paar honderd kilo overheen denderde.... Mijn broer en mijn 'stiefvader' Koos hebben de tegels weer recht gelegd, gelukkig hadden ze daarbij goede hulp......

Omdat ik op het pad geen gras wilde hebben we een frees gehuurd en heeft koos het hele pad voor mij gefreesd, in de stromende regen!

Ook de palen heeft Koos gezet, super fijn!
Daarna konden we aan de slag met het draad en nu is het pad zo goed als af!

Ze lopen er al op en vinden het geweldig!
Volgende plannen zijn:
-de stallen schilderen
-het hek recht maken
-stukje betegelen als voerplaats
-terrasje betegelen voor onszelf
-nog wat dingen die ik nu even vergeten ben
En de belangrijkste: genieten!!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mee te genieten van mijn 'making of..'
Groetjes Jacyntha!