Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Ja hoor, mijn favoriet voor de paarden is NO-AD. Is namelijk geurloos en zeer water en zweetbestendig. Ik smeer mijn gezicht er ook altijd mee in en als ik zweet dan druipt er geen zonnebrand in mijn ogen (heb ik bij nivea of garnier wel bv). Spul blijft goed zitten en is ook zeer geschikt voor de gevoelige huid.
vuurneon schreef:Ja hoor, mijn favoriet voor de paarden is NO-AD. Is namelijk geurloos en zeer water en zweetbestendig. Ik smeer mijn gezicht er ook altijd mee in en als ik zweet dan druipt er geen zonnebrand in mijn ogen (heb ik bij nivea of garnier wel bv). Spul blijft goed zitten en is ook zeer geschikt voor de gevoelige huid.
aukje98 schreef:vuurneon schreef:Ja hoor, mijn favoriet voor de paarden is NO-AD. Is namelijk geurloos en zeer water en zweetbestendig. Ik smeer mijn gezicht er ook altijd mee in en als ik zweet dan druipt er geen zonnebrand in mijn ogen (heb ik bij nivea of garnier wel bv). Spul blijft goed zitten en is ook zeer geschikt voor de gevoelige huid.
mag ik vragen waar jullie dit kopen? want vooral dat geurloos trekt me wel aan en dat het niet druipt.
misschien is dit dan makkelijker aan te brengen.
Koper schreef:Waarom zou je zonnebrand gebruiken als er groene leem bestaat. Is veel schuur- en watervaster.
Bij paarden die gevoelig zijn voor zonnebrand ook even de kootholtes insmeren als ze witte voetjes hebben.