1e keer dachten wel al van nou dan moet wel heel dom van ons zelf geweest zijn. Verzorg de paarden samen met mijn oma. Ik laat nooit het hek open maar tja het kan wel eens zo zijn dat je zo erg met je hoofd ergens anders bij zet dat je vergeet de haak er op te zetten. (Pony was er niet uit gelopen) Of het nou mijn schuld was of die van oma deed het er niet toe gewoon beter opletten. Dus extra gaan controleren of het hek wel dicht zat. Nou oma vergeet het stroomdraadje nog wel eens maar het hek doet ze altijd dicht. Toen vertelde oma dat het hek weer een keer open stond met de vraag of ik hem open had laten staan. Nou ik weet zeker dat ik het hek goed dicht heb gedaan. Gelukkig was de pony er weer niet uit gelopen. En gisteren avond was het weer raak en dit keer liep de pony wel buiten het hek! Ik weet ZEKER dat ik het hek heb gesloten want ik was met mijn nichtjes de paarden voeren. Mijn jongste nichtje deed het hek dicht en ik heb toen nog gecontroleerd of hij wel echt dicht zat. We gaan er nu nog een draadje bij onderspannen zo dat de shetlander er ook niet uit kan.
Moest echt even mijn frustratie kwijt. Wat nou als de pony wel de straat op rent! Nu maar hopen dat het dan bij het hek blijft en dat ze dan ook van de stroomdraadjes af blijven.