Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0000 schreef:Ik gebruik zo'n smalle mestvork (tanden dichter bij elkaar), die ook wel voor vlas/zaagsel stallen wordt gebruikt. Wel een van ijzer nemen, die van kunststof houden het geen week vol bij mij. Dan is het overigens nog steeds ellendig werk helaas.
OneAndOnlyx schreef:0000 schreef:Ik gebruik zo'n smalle mestvork (tanden dichter bij elkaar), die ook wel voor vlas/zaagsel stallen wordt gebruikt. Wel een van ijzer nemen, die van kunststof houden het geen week vol bij mij. Dan is het overigens nog steeds ellendig werk helaas.
Ik heb mijn vlasvork(plastic) al zo'n 4 jaar. We ruimen elke dag en nog niet één keer is ie kapot geweest. Hoe ging hij kapot bij jou?
0000 schreef:Ik gebruik zo'n smalle mestvork (tanden dichter bij elkaar), die ook wel voor vlas/zaagsel stallen wordt gebruikt. Wel een van ijzer nemen, die van kunststof houden het geen week vol bij mij. Dan is het overigens nog steeds ellendig werk helaas.
marionblo schreef:Rubber handschoenen aan, emmers in de hand en drollen rapen.
Voor mij de enige manier om het secuur te doen, en ik denk dat het net zo snel gaat als met een vork oid.
tamary schreef:marionblo schreef:Rubber handschoenen aan, emmers in de hand en drollen rapen.
Voor mij de enige manier om het secuur te doen, en ik denk dat het net zo snel gaat als met een vork oid.
Dat is hier ook het enige wat werkt als je zand over wil houden. Hier hebben ze ook de gewoonte er lekker doorheen te stampen, komt nog nu veel water en ongelijk liggen bij en geen enkele vork/schep/schuif of kar werkt.