Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myhorsesss schreef:Liksteen, knaag blok ophangen? Of wat takken van een wilgenboom in de stal leggen daar is ze ook nog wel effe mee bezig!
En anti bijt op de deuren dat vinden ze ook niet bepaald lekker
Ineke2 schreef:Schrikdraadje in de stal vind ik dierenmishandeling.
Een stal hoort een veilige plek te zijn, niet een waar ze zich rot schrikken en zich bezeren.
Als je arm graszaad hooi hebt, dan kun je daar zoveel van geven als je wilt. Zit heel weinig aan voedingsstoffen in, maar zorgt er voor dat ze lekker kunnen eten zonder te dik te worden.
En anders niet op stal houden... Ik wilde dat ik die mogelijkheid had. Paarden geven niks om de kou. Een geschoren paard gewoon een goede deken op, genoeg bijvoeren en lopen maar.
MarlindeRooz schreef:Stal deur open laten zodat ze er zelf in kan? Paddock er voor oid? Heeft ze een maatje?
En energie besparen vind ik een beetje een rare reden.Dan moet je anders gaan voeren en trainen.
myhorsesss schreef:Ineke2 schreef:Er voor zorgen dat ze de hele nacht hooi te eten hebben.
Hooi raakt ook op of dacht je elke nacht hele balen er in te doen?
odensie schreef:@brainless
Hoeveel voer jij als ik vragen mag? Ik ga zo de slowfeader ophangen en van mij krijgt ze altijd 2 dikke plakken hooi. Zonder slowfeader heeft ze die binnen een uur op...