Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne1992 schreef:Wat mij als eerste tegen staat, was dat je al ijslanders of een ander klein robuust ras noemt. Heeft dit een bepaalde reden? Denk dat als je dat weg laat je veel meer reacties gaat krijgen.
Zou het dan gewoon laten bij dat ze 24/7 buiten staan. Dan trek je mensen aan die dat ook willen. Nu alleen mensen die een IJslander hebben of een ander klein robuust ras, en daar zijn er denk ik niet zoveel van.
Waarom geen grote paarden? Nu woon ik bijv. te ver uit de buurt, maar met mijn tinker van 1.66m. klinkt het als een perfecte plek.
vilheide schreef:sanne1992 schreef:Wat mij als eerste tegen staat, was dat je al ijslanders of een ander klein robuust ras noemt. Heeft dit een bepaalde reden? Denk dat als je dat weg laat je veel meer reacties gaat krijgen.
Zou het dan gewoon laten bij dat ze 24/7 buiten staan. Dan trek je mensen aan die dat ook willen. Nu alleen mensen die een IJslander hebben of een ander klein robuust ras, en daar zijn er denk ik niet zoveel van.
Waarom geen grote paarden? Nu woon ik bijv. te ver uit de buurt, maar met mijn tinker van 1.66m. klinkt het als een perfecte plek.
Wij vinden onze plek niet geschikt voor grote paarden vandaar dat we dit in de advertentie vermelden.
En een robuust ras kan van alles zijn.