Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heidy_wilco schreef:Sorry hoor, maar als zo'n stal naar meerdere keren vragen de facturen niet geeft, dan is het hun eigen probleem. Zij zijn de genen die het zover hebben laten komen zodat jij in de problemen zit. En als het goed is kan je gewoon vertrekken als je dat wilt. En het bedrag word alleen maar hoger en hoger daar. En als het dan net zo gaat met de facturen... Nou dan weet ik het wel. Ik vraag me af waarom die andere mensen weggegaan zijn zonder betalen. Misschien omdat ze ook facturen niet of te laat kregen?
taverno schreef:Ik vind dat je moet betalen,je paard heeft er toch gebruik van gemaakt.
Je had dat geld apart kunnen leggen en ik neem aan dat je eerder een factuur hebt gehad,dan had je het geld ook over kunnen maken.
blyth schreef:Okay, bedankt voor deze snelle reacties!
Mijn ouders hebben eigenlijk deze stalling ook betaald, dus daar kan ik ook vrij weinig over zeggen, het was namelijk de bedoeling ook dat als ik zou verhuizen een deel zelf zou gaan betalen.
Maar hier is helaas toch niks aan te veranderen, ben meer opzoek naar oplossingen voor nu en niet voor wat wij ook fout hebben gedaan, want dat hebben wij ook zeker wel.
En paard verkopen is echt mijn aller laatste keuze.
blyth schreef:Okay, bedankt voor deze snelle reacties!
Mijn ouders hebben eigenlijk deze stalling ook betaald, dus daar kan ik ook vrij weinig over zeggen, het was namelijk de bedoeling ook dat als ik zou verhuizen een deel zelf zou gaan betalen.
Maar hier is helaas toch niks aan te veranderen, ben meer opzoek naar oplossingen voor nu en niet voor wat wij ook fout hebben gedaan, want dat hebben wij ook zeker wel.
En paard verkopen is echt mijn aller laatste keuze.