De titel zegt het al, en ik weet niet of dit onderwerp hier goed staat. Anders alvast mijn excuses

Ik krijg de mogelijkheid om een wei van iemand over te kopen, echter krijg ik pas over 2 weken de prijs te horen.
Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel jullie voor het volgende over zouden hebben:
- Stuk grond van 6.500 m2, nauwelijks omheind (zal helemaal overnieuw moeten gebeuren).
- Er staan bomen op de wei
- Er ligt een "rijbak" op het stuk grond en een "roundpenn", echter is het hout op veel plaatsen afgebroken en zal dit dus allemaal vernieuwd moeten worden. Verder zit er geen speciale rijbodem in de bak of round penn, dit is dus gewoon gras.
- Er staat enorm veel onkruid op bepaalde plaatsen, soms wel tot 2 meter hoog.
- Er is een stromend watervoorziening
- Er is een stroom voorziening maar deze doet het nu niet en hier zal flink aan gesleuteld moeten worden.
- Er zijn 4 binnenstallen aanwezig, waarvan bij één de schuifdeur kapot is. Verder is het glas van de raampjes van deze stallen allemaal kapot.
- Er ligt een enorme berg aan afval op het stuk grond, wat waarschijnlijk niet zal worden weggehaald.
Zoals jullie lezen zal hier ook nog flink wat in geïnvesteerd moeten worden voordat er uberhaubt een paard op kan staan. Ik zou graag van jullie willen horen wat jullie een redelijke prijs hiervoor vinden. Het stuk grond ligt in Limburg.
Ik weet zelf wat de richtprijs is per Hectare voor Limburg, echter ben ik gewoon benieuwd naar jullie mening qua prijs. Bedankt alvast!