Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PowerReiner schreef:Ik zie nergens iets staan over een ziek paard.
Citaat:Voordeel is nu dat hij zelf kan kiezen en staat ook vaak overdag even in de schuilstal. Nadeel vind ik dat hij niet lekker kan liggen (geen bodembedekking) en dat je hem niet even naar binnen kunt halen (bijvoorbeeld bij ziekte, na het rijden etc. ).
Lowara schreef:PowerReiner schreef:Ik zie nergens iets staan over een ziek paard.Citaat:Voordeel is nu dat hij zelf kan kiezen en staat ook vaak overdag even in de schuilstal. Nadeel vind ik dat hij niet lekker kan liggen (geen bodembedekking) en dat je hem niet even naar binnen kunt halen (bijvoorbeeld bij ziekte, na het rijden etc. ).
PowerReiner schreef:Ik zie nergens iets staan over een ziek paard.
Voordeel is nu dat hij zelf kan kiezen en staat ook vaak overdag even in de schuilstal. Nadeel vind ik dat hij niet lekker kan liggen (geen bodembedekking) en dat je hem niet even naar binnen kunt halen (bijvoorbeeld bij ziekte, na het rijden etc. ).
Ooooo ALS haar dier ziek is. Zo had ik jou zin niet gelezen haha.
Dan nog, er zijn afsluitbaren inloopstallen. Daarnaast reageerde ik op Lowara (had misschien moeten quoten).
Een hek zetten zodat ze wel 2.5 meter uitloop hebben maar niet vrij Mogen rondlopen?