Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne1992 schreef:Daarnaast vindt ik dat het stangen bit gedeelte voor een gedeelte klopt. Denk dat ze dit beter tot een bepaald niveau kunnen verbieden, maar vanaf het niveau mensen vrijlaten met welk bit ze willen rijden. Is dit een stangen bit prima, willen ze een trensje ook goed.
Heleennn schreef:sanne1992 schreef:Daarnaast vindt ik dat het stangen bit gedeelte voor een gedeelte klopt. Denk dat ze dit beter tot een bepaald niveau kunnen verbieden, maar vanaf het niveau mensen vrijlaten met welk bit ze willen rijden. Is dit een stangen bit prima, willen ze een trensje ook goed.
Is dat nu al niet zo geregeld? Ik dacht dat je tot een bepaalde klasse niet met stang mocht rijden, maar vanaf een bepaalde klasse was het toegelaten, en als je dan nog hoger ging dat het pas echt verplicht werd?
sanne1992 schreef:Daarnaast vindt ik dat het stangen bit gedeelte voor een gedeelte klopt. Denk dat ze dit beter tot een bepaald niveau kunnen verbieden, maar vanaf het niveau mensen vrijlaten met welk bit ze willen rijden. Is dit een stangen bit prima, willen ze een trensje ook goed.
xPabloBokt schreef:Tot op zekere hoogte vind ik de regels zeker goed om in te voeren, maar over dat ruwvoer.. stel nou dat je een paard hebt dat al dik wordt van lucht? Dan sta je daar met je 4 kilo ruwvoer.
Citaat:In trainingen mag geen materiaal worden gebruikt dat schade veroorzaakt of het paard bang maakt. Het gebruik van een stangbit met tongvrijheid is voortaan op alle wedstrijden verboden.
Heleennn schreef:xPabloBokt schreef:Tot op zekere hoogte vind ik de regels zeker goed om in te voeren, maar over dat ruwvoer.. stel nou dat je een paard hebt dat al dik wordt van lucht? Dan sta je daar met je 4 kilo ruwvoer.
+ je paard MOET 2 keer per dag gevoerd worden... Paarden die dus in de zomer 24/7 buiten lopen op sappig gras en niet moeten werken worden naar mijn idee dus moddervet. En dat is dan ook weer strafbaar...
Heleennn schreef:xPabloBokt schreef:Tot op zekere hoogte vind ik de regels zeker goed om in te voeren, maar over dat ruwvoer.. stel nou dat je een paard hebt dat al dik wordt van lucht? Dan sta je daar met je 4 kilo ruwvoer.
+ je paard MOET 2 keer per dag gevoerd worden... Paarden die dus in de zomer 24/7 buiten lopen op sappig gras en niet moeten werken worden naar mijn idee dus moddervet. En dat is dan ook weer strafbaar...