We hebben daar helemaal geen plaats voor, heeft ie weer zonder na te denken iets gekocht..
Hij had er geen foto van, ik moest maar wachten tot ze hem komen brengen, in de tussen tijd zou hij regelen dat de pony mee mocht naar Horse Event, nou.. ik dus heel benieuwd wat het voor iets zou zijn, en wat hij van plan was met die pony op horse event.
Een paar dagen geleden kreeg ik weer een app, ze hadden hem net gebracht. Nou ik dus na school naar stal gegaan en gekeken, geen schimmel daar.. en de staleigenaar wist ook nergens van. Ik mijn vriend weer gebeld, waar hij die pony dan had gelaten. “Owhh, die staat hier in het magazijn”
Dus ik daar naar toe, had hij die arme pony wat dus gewoon een shetlander bleek te zijn tussen de rotzooi gezet, geen drinkbak en alleen een emmer vol 10kg snoepjes voor hem neergezet. Gelukkig had de shet de snoepjes nog niet ontdekt. Het is best warm in het magazijn, en mijn vriend gooit de shet gewoon een dikke fleecedeken op..
Dus ik heb mijn vriend even uitgelegd dat dit zo niet kan.. De shet mocht dan wel uit het magazijn en naar de winkel. Inmiddels was ik er ook achter dat de shet luisterde naar de naam Plastico.
Dus ik vraag hem eens hoe hij hem wilt meenemen naar Horse Event, zegt ie : “Gewoon, in de auto ?” En echt, hij pakt Plastico op en zet hem zo in de auto. Tijdens Horse Event heeft Plastico bij onze stand gestaan, hij bleef gelukkig vrij braaf stil staan, alleen zo nu en dan als er een andere pony langs kom liet hij deze soms schrikken. Plastico stond lekker in het zonnetje, en er hebben veel kinderen op zijn rug gezeten, gelukkig liet hij dit allemaal gebeuren. Zondag avond pakt mijn vriend hem weer op, shet weer in de auto en sindsdien heeft hij een betere plek gekregen met een vaste verzorger die dag en nacht op hem past

Nou, dit is hem dan met zijn verzorger :
http://i60.tinypic.com/24azssk.jpg