Dat vraag ik mij af...
Ik heb een onwijs leuke shetlander, al zeg ik het zelf

Nu staat mijn pony sinds enkele weken bij mij thuis in een geheel nieuwe omgeving. Ik heb advertenties gezet op marktplaats, de boktmarkt en mensen getipt. Maar tot zover valt het allemaal nog niet mee om een leuk ruitertje te vinden. Reacties genoeg! Maar allemaal penny's, veel te groot en zwaar, of ze reageren gewoon niet meer terug. Misschien moet ik ook wel meer geduld hebben...
Maar toch knaagt het aan mij, ben ik dan misschien niet te duur?
Wat ik kan bieden:
* Een 8jarige shetlandpony van ruim 1m, daardoor natuurlijk enkel geschikt voor jonge en/of kleinere kinderen.
* Braaf, betrouwbaar, bomproof, makkelijk te rijden en netjes opgeleid. Heeft veel ervaring opgedaan met verschillende wedstrijden en evenementen, is officieel B dressuur & B springen geklasseerd.
* Er is van alles mogelijk! Rijden, dressuur, springen, spelletjes, buitenritten, wandelen of gewoon enkel poetsen en knuffelen.
* We hebben de beschikking over een mooi vlak veldje waar gereden kan worden, vele km's kavelpad en brede bermen langs de weg. Er kan ook gebruik gemaakt worden van de bak bij de buren. Er zijn pionnen en springmateriaal.
* Natuurlijk mogen ook alle eigen spullen van de pony gewoon gebruikt worden.
* De pony is 3 dagen per week beschikbaar als 'lease pony'.
* Zeker 1x per week zal ik de jonge combinatie lesgeven.
* Totaal geen klusjes, enkel de leuke dingen!
Wij wonen in het buitengebied en daardoor is het niet bereikbaar voor kinderen alleen. Maar ik ben ook van mening dat de categorie 'kinderen die op een shetlander passen' zeker nog niet zomaar alleen over straat gaan. Daarom verwacht ik dat het ruitertje samen komt met een ouder

Ik vind zelf dat ik best wel een bijdrage mag vragen voor het rijden van mijn shetlandpony, zeker in combi met les. Maar wat vind bokt dan een net bedrag?