Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KailyxMur schreef:In een hoe grote groep staat zij? En wat voor samenstelling is de groep?
Ze is nog maar 2, dus misschien nog wat later met aanmaken van vacht. Zou voorlopig nog geen deken erop leggen in ieder geval. Even afwachten of ze kou blijft houden, of ze zelf een dikkere vacht aan gaat maken. Het weer is nou ook niet bepaald ideaal nu het zo afwisselend is.
Polly schreef:tones schreef:Zou mijn paard nooit in een opfok zetten waar er niet elke dag toezicht is.
ik weet niet waar jij je paard hebt staan maar bij mijn paarden zijn ook dagen dat ik alleen ff om de hoek koekeloer en verder vermaken ze zich wel..
140509 schreef:Shethorsie schreef:Ik zal geen deken om doen. Want dan maakt ze ook niet echt een wintervacht aan en dan moet je allemaal dekens kopen...
Ik heb dekens in verschillende maten en grammen
Ik wou haar al van de winter een deken op doen
want dan kan ze mooi haar energie gebruiken voor het groeien enz
140509 schreef:KailyxMur schreef:In een hoe grote groep staat zij? En wat voor samenstelling is de groep?
Ze is nog maar 2, dus misschien nog wat later met aanmaken van vacht. Zou voorlopig nog geen deken erop leggen in ieder geval. Even afwachten of ze kou blijft houden, of ze zelf een dikkere vacht aan gaat maken. Het weer is nou ook niet bepaald ideaal nu het zo afwisselend is.
Ze staan met intotaal 7 paarden
2 oudjes van 20 en 24
En de rest zijn 2 jarige
Ze hebben een schuilstal van 3bij 3
En een rij bomen om te schuilen
Amalarab schreef:Krijgen ze onbeperkt hooi bij het gras dat er nog staat of is er nog genoeg gras? Als er niet elke dag iemand komt hoe wordt er dan krachtvoer gevoerd?
Gras of hooi eten maakt haar warm.
Hoe gaat het met de andere paarden, is er nog eentje bij die rilt?