Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dakario schreef:mijn paarden staan ook niet aan huis maar op weide op 5 min van huis. ik pak dan gewoon de fiets om naar de paarden te gaan. sportiever en je spaart op naft. alleen in winter afhankelijk van het weer dat ik auto nodig heb of wat spullen dat meemoet.
C_arola schreef:2.000m2 grond voor paarden aan huis vind ik persoonlijk weinig, het kan maar dan moet je veel bijvoeren en je houdt weinig ruimte over voor een tuin wanneer je een normale weiland + bak wilt hebben.
Zelf zou ik ook voor paarden aan huis gaan in plaats van een weiland verderop huren/kopen, het is veel fijner om de paarden meteen bij je aan huis te hebben en praktische met water, stroom, toezicht.
Wij zijn ook op zoek naar een woning waarbij we paarden aan huis kunnen houden, wel in een totaal andere omgeving. Heb je alleen de mogelijkheid om of een bouwkavel te nemen of een weiland verder op? Of hebben jullie gewoon interesse in de bouwkavel waardoor een bestaande woning af valt?
We hebben al best veel woningen bezichtigd waarbij je paarden aan huis kunt houden alleen elke keer geen klik gehad waardoor we nog niks hebben gekocht.