paardensnoepjes van de Action

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

syenna_s

paardensnoepjes van de Action

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 12:30

Iedereen kent het misschien wel, de paardensnoepjes bij gewone paardenwinkels zijn best duur.
Ik zag paardensnoepjes bij de Action liggen (€1,70 ofzo) en deze heb ik meegenomen.
Mijn paarden vinden ze echt heel erg lekker maar zijn deze paardensnoepjes wel gezond???

Vjestagirl

Re: paardensnoepjes van de Action

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:35

Ik denk dat paardensnoepjes per definitie niet gezond zijn. Maar als jij gewoon met mate voert zal het geen kwaad kunnen.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:36

Van mij eet ze voor geen goud! Ookal gecamoufleerd met andere snoepjes maar ze laat ze mooi liggen! _O-

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:36

Lady vond ze ook erg lekker, geen idee of ze gezond waren. Maar ze krijgt er geen hopen van, dus denk niet dat ze er iets van heeft gekregen. Maar helaas, hier hebben ze ze niet meer bij de Action :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:38

Die van mij vinden ze hartstikke lekker, maar die krijgen verder nooit snoepjes. Gezond zijn snoepjes nooit, het is net als bij mensen belangrijk dat je het met mate voert. Als een mens veel snoep eet, zal hij ook dik worden. Bij een paard is dat over het algemeen net zo :)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:38

(Bijna :j ) alle paardensnoepjes zijn ongezond. Ik heb ze ook gezien, maar ze hebben een rondachtige platte vorm. Net zoiets als schijfjes wortel, mijn buurmeisje had ze gekocht. Mijn pony at er wel eentje, maar ik was toch wel bang dat 'ie zou stikken. Hij at het ook een beetje vreemd.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:40

Ja, denk dat het te verwachten valt van die goedkope snoepjes dat ze ze niet eten. Het is dat mijn pony ze niet mag en ik nog bakken snoepjes heb staan, maar zou ze zelf niet kopen. Je moet snoepjes altijd met mate voeren.

annedv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:51

(Bijna) geen een snoepje is gezond, voer met mate!

syenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 12:52

die van mij vinden ze echt heerlijk. maar ik vind het gewoon raar dat deze voor zo weinig geld verkocht kunnen worden en dat je normaal voor paardensnoepjes veel meer betaald. Daarom lijkt het mij op de een of andere manier niet helemaal goed voor je paard.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:54

mijn verzorg paard vind eet de snoepjes gewoon op! maarja hij lust alles dus dat zegt niet zo veel ;)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:54

ik ken ze niet, maar als het qua textuur lijkt op de sweeties/herbies van Cavalor, dan is de kans groot dat mijn paard ze niet vreet :o
Heb je naar de houdbaarheidsdatum gekeken? Mss zijn ze niet zo lang meer houdbaar en hierdoor "opgekocht" of fout qua vorm/hardheid?

Ik geef liever een wortel of een appel na het rijden, maar heb wel altijd een emmertje snoep van Speedis staan voor als ik de wortels vergeten ben. Maar doe gemakkelijk een jaar met zo'n emmer.

Chivanah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:55

Hier in de action verkopen ze geen pardensnoepjes hoor! Zal wel aan de action hier liggen :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:58

Staan toch ingredienten op neem ik aan? :')

Bij de Action verkopen ze doorgaans geen troep, dus zou niet weten waarom ze slechter moeten zijn als andere?

Die van mij vind ze lekker iig :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:00

De ingredienten zijn bijna hetzelfde als gewone paardensnoepjes, net wat verschil in een paar dingetjes, maar niks schokkends :) Mijn pony vond ze ook heerlijk, maar nu zijn ze bijna op en hier verkopen ze ze niet meer...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:03

Vind ze trouwens ook niet eens heel goedkoop hoor, die zakjes zijn hartstikke klein :=

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:08

Chivanah schreef:
Hier in de action verkopen ze geen pardensnoepjes hoor! Zal wel aan de action hier liggen :=

Heb ze hier ook nog nooit zien liggen, dus de action hier heeft ze ook niet haha.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:09

Inderdaad, 1,79 voor 500 gram van die snoepjes vind ik ook niet goedkoop, dat is 1 kilo voor 3,58. Een kilo vazuintjes kost gemiddeld zo'n 3 euro :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:13

Yinthee schreef:
Inderdaad, 1,79 voor 500 gram van die snoepjes vind ik ook niet goedkoop, dat is 1 kilo voor 3,58. Een kilo vazuintjes kost gemiddeld zo'n 3 euro :=

Dat dus idd :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:20

Skessa_ schreef:
Staan toch ingredienten op neem ik aan? :')

Bij de Action verkopen ze doorgaans geen troep, dus zou niet weten waarom ze slechter moeten zijn als andere?

Die van mij vind ze lekker iig :)

idd zie ook niet in waarom de prijs zou bepalen of ze goed zijn of niet. Garnier shampoo bv kost daar ook nog geen 2 euro, terwijl je voor dezelfde fles in de supermarkt ruim 4 euro kan neertellen. En zo zijn daar wel meer merkproducten die je voor een fractie koopt in vergelijking met de supermarkten.

Hier helaas geen paardensnoepjes bij de action. Wel voor de hond; die vind mn hond in ieder geval erg lekker.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:28

Hier ook geen paarden snoepjes gezien bij de Action.

Producten van action zijn doorgaans niet slecht, maar bv shampoo's etc zijn vaak wel wat ouder.
Is laatst ergens ook een stuk geweest over zonnebrand. De leverancier geeft bij iedere winkel een bepaalde garantie behalve als het gekocht is bij de Action.

Maar nu vind ik ze ook niet eens echt goedkoop.
Ik koop zelf altijd snoepjes van Metazoa, dit is namelijk wel een gezond paarden snoepje. 4 kilo voor € 9.95
http://www.daisypaardenshop.nl/a-370290 ... oa-snaxxx/

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:36

Mijne eet alleen degene met wortelsmaak, als je de andere wilt geven kijkt hij je aan alsof je gek bent. Kieskeurige tinker :=

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:25

Die knolle hier zijn te verwend ze eten die van de action gewoon niet op :')

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:26

Ik had die ook is gekocht en aan mijn verzorgpaarden gegeven en ze zijn niet ziek ofso geworden

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:41

Ik geef toast van de Aldi.Pony vind het heerlijk en je kan er zelf ook van mee snoepen.Pak kost 80 cent.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:51

[quote="kiki1976"]Hier ook geen paarden snoepjes gezien bij de Action.

Producten van action zijn doorgaans niet slecht, maar bv shampoo's etc zijn vaak wel wat ouder.
Is laatst ergens ook een stuk geweest over zonnebrand. De leverancier geeft bij iedere winkel een bepaalde garantie behalve als het gekocht is bij de Action.]]

Dat de leverancier er geen garantie op wil geven ligt niet aan dat het product oud is of zo maar Action doet erg veel aan parallelimport, dus kopen partijen op in het buitenland en daar heeft de Nederlandse importeur dus niet aan verdient. Daarbij staan op alle cosmetica en shampoos een houdbaarheid-datum.
Deze producten zijn echt niet over de datum.
Waarschijnlijk heeft de Action dus gewoon ergens en partij snoepjes voor heel weinig opgekocht of hebben ze een hele grote batch laten maken