Dus ik kan iedere avond de aangekoekte stront van achter haar oren tot aan haar staart wegborstelen.
Op het moment is dat zo erg nog niet. Ik doe nagenoeg niets met haar, dus een beetje vast geplakte haren zijn niet zo erg. Het ziet er alleen niet uit

Maar hoe houd je je box met je paard daarin een beetje schoner? Tips hoe je minder stront op je paard krijgt of het er makkelijker vanaf poetst?
Onbegonnen werk??
Ik heb werkelijk nog nooit een paard zichzelf zo smerig zien maken, en dat terwijl Isolda er ook wat van kan
!
!
Mijn vriendin heeft een few-spot Appaloosa die niets liever doet dan in de poep liggen. Eerlijk waar, die maakt er volgens ons zelfs een kussentje voor onder d'r hoofd van
Deken ondertussen al een scheur of vier/vijf rijk
, maar paard nog behoorlijk netjes
En zeggen dat ik toen al wel een uur aan het wrijven was om dat beest wat toonbaar te maken. Nu mest ik dagelijks 2 x uit, er gaat een meduimmaat baal stro in per twee dagen ... en het blijft er nu redelijk uitzien. Als ik 's een keertje het mesten oversla vind ik de drollen over de deur, over het raam (paard kan langs twee kanten buitenhangen