Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenora_C schreef:Alvast bedankt voor de tips! Ik ben op zoek naar volpension. Ik zie het niet voor me om zelf buiten te zetten, voeren en mesten wegens een fulltime baan. Het is dus zeker belangrijk dat ze in goede handen is.
@pizza64, ik sta nu op een stal met 4 paarden, waarvan alleen die van mij een pension paard is (en ook nog maar sinds kort). Ik snap dat ik nu met meer mensen te maken zal krijgen. Dit vind ik nooit meer.
Ik zoek een stal in de omgeving ede-wageningen.
Lenora_C schreef:Alvast bedankt voor de tips! Ik ben op zoek naar volpension. Ik zie het niet voor me om zelf buiten te zetten, voeren en mesten wegens een fulltime baan. Het is dus zeker belangrijk dat ze in goede handen is.
@pizza64, ik sta nu op een stal met 4 paarden, waarvan alleen die van mij een pension paard is (en ook nog maar sinds kort). Ik snap dat ik nu met meer mensen te maken zal krijgen. Dit vind ik nooit meer.
Ik zoek een stal in de omgeving ede-wageningen.
Onali schreef:Ik ken alleen verhalen uit 2de hand en zou dus niet de Mariahoeve aanraden. Niet vanwege faciliteiten, want die zijn geweldig, maar vanwege de eigenaar.
Maar schijnbaar mag je hier op Bokt daar niet over praten want steevast alles wordt verwijderd (negatief over Mariahoeve)
Verder heeft Naskapower helemaal gelijk, want het ligt ideaal (ik sta er vlakbij en net even iets leuker)
Citaat:Vaste regels
Omdat er op dit forum met enige regelmaat moeilijke onderwerpen besproken worden, gelden er strengere regels dan op andere delen van Bokt. Dit geldt vooral voor het delen van negatieve ervaringen met bedrijven en ondernemers. Dit is toegestaan, maar onder een drietal voorwaarden.
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn.
- Waarschuwingen en/of waarschuwingstopics zijn niet toegestaan
Posts die niet aan deze voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
[..]
Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.