Lekker makkelijk en geen heen en weer rijden..
Paddock boxen weidegang en een kleine rijbak die niet recht is
en bij slecht weer helemaal onder water staat..
Mijn stallen tochten en zijn niet regenproof.. en niet winterproof.
bij een verkeerde wind stand met sneeuw heb ik mijn boxen dus vol met sneeuw liggen waarop ik
dan door de stalhouder een "ach ja" krijg, Komt omdat de wind verkeerd staat

en word afgewimpelt en in de doofpot gestopt.
De paddocks zijn deels met beton en deels niet ook dit 1 puinzooi als het erg nat is.
Wel weer zeer veel weidegang in 1 groep de paarden gaan niet apart wat voor en nadelen heeft.
Nu na al die jaren zoeken naar deze 1ne stal waar ik al veel over had gehoord vanwege zijn zeer grote rijhal. 5 km verderop goed bereikbaar met auto en fiets.
Sta ik nu daar met 1 van mijn merrie's om haar te laten dekken.
Ik ben overrompeld van de stal alles behoorlijk mooi.. een super grote rijhal mooie grote boxen veel weidegang en padocks.. net als bij ons zelf buiten en binnen zetten en mesten.
Nu mijn huidige stal is echt een soort van Familie geworden en mijn beste vriendin staat ook daar.
Echter valt er veel last op mijn schouders.. omdat ik zo dichtbij woon word ik als eerste gebeld als er iets, of als ik iets kan doen of ect.
En langzaam heb ik het gehad mijn drijfveer is weg en mijn zin om te rijden ook, mede vanwege de slechte bak.
Mijn dochter die mij constant daar stalkt ( door de tuin heen ) of juist altijd ongevraagd het terrein op komt met vriendinnen en ect wat ik niet wil hebben, zodat er ook geen ongelukken kunnen gebeuren.
Daarop nog een zeer dominante ruin in het koppel die constant mijn jongste merrie loopt te jagen totdat ze dus bijna letterlijk omvalt of door de draad heen gaat.
Ik sta dus op het punt om te verhuizen naar die stal verderop.. maar het doet best zeer omdat we zo een hechte groep zijn.
Beide stallen zijn prive stallen waar verder geen lesklanten of ect komen.